Prečo potrebujte webovú stránku

Moja firma je veľmi malá, len ja a dvaja zamestnanci a náš produkt sa nedá predávať online. Naozaj potrebujem webovú stránku?

To je veľmi dobrá otázka. V skutočnosti je to jedna z najdôležitejších a najčastejšie kladených otázok digitálneho podnikateľského veku.

Pred niekoľkými rokmi, bola budúcnosť elektronického obchodu v plienkach, ale aj tí najnegatívnejší futuristi sa zhodli na tom, že všetky znaky naznačujú, že veľká časť budúcich obchodných výnosov bude odvodená z online transakcií alebo z online transakcií.

Takže Vaša firma mala mať webové stránky, aj keď je vaša firma je malá a predáva produkty alebo služby, ktoré si nemyslíte, že môžu byť predané on-line? Moja odpoveď je stále rovnaká : Áno, ak máte obchod, mali by ste mať internetovú stránku a bodka. Či už to bude cez ITsupp.sk   alebo niekoho iného.

V dnešnej dobe je veľmi málo vecí, ktoré sa nedajú predávať cez internet. Cez internet nakupuje až 62 percent Slovákov , nakupujúc všetko od kníh po počítače až po autá až po nehnuteľnosti na lietadlá na zemný plyn. Ak si to viete predstaviť, vždy príde niekto na to, ako to predať online. Dovoľte mi objasniť jeden bod: Nehovorím, že by ste mali dať všetky svoje snahy na predaj svojho tovaru cez internet, aj keď váš produkt požičiava na jednoduchý online predaj, mali by ste to určite zvážiť. Treba poukázať na to, že by ste mali mať aspoň prítomnosť na webe, aby zákazníci, potenciálni zamestnanci, obchodní partneri a možno aj investori mohli rýchlo a jednoducho zistiť viac o vašej firme a produktoch alebo službách, ktoré máte. ponúknuť.

Kvalitne urobená webová stránka

Neznamená, že nestačí, že máte len narýchlo urobenú webovú stránku. Ak chcete byť braný vážne, musíte mať profesionálne vyzerajúce stránky. Pretože mnohí spotrebitelia teraz vyhľadávajú informácie online pred uskutočnením nákupu v kamennom obchode, vaše stránky môžu byť prvou šancou, že máte dobrý dojem na potenciálneho kupujúceho. Ak vaša stránka vyzerá tak, že bola navrhnutá hlavou neskúseného vývojára, vaša šanca na dobrý prvý dojem sa stratí.

Ako už bolo spomenuté, máte iba jednu možnosť na dobrý prvý dojem. S dobre navrhnutou stránkou môže vaša malá prevádzka premietnuť obraz a profesionalitu oveľa väčšej spoločnosti. Videl som veľa veľkých webových stránok spoločnosti, ktoré boli tak zle navrhnuté a ťažko navigovateľné, že im úplne chýbala profesionalita a dôveryhodnosť. Web stránky hovoria o vašom podnikaní. Buď hovorí, „Hej, pozri, berieme naše podnikanie tak vážne, že sme vytvorili túto nádhernú stránku pre našich zákazníkov!“ alebo kričí, „Aha, pozri, nechal som svojmu 10-ročnému synovcovi navrhnúť moju web stránky. Vaša webová stránka je dôležitou súčasťou vášho podnikania. Uistite sa, že ste s ním zaobchádzate správne. Overiť si to môžete aj u nás ITsupp.sk  

Komplexná IT podpora